Klachten pagina

Klachtenprocedure

Bij Xendless streven we ernaar om jou als klant altijd de best mogelijke service te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over een van onze producten of diensten. In dat geval horen wij dit graag, zodat we het probleem kunnen oplossen.

Hoe dien je een klacht in?

Als je een klacht hebt over een product of onze dienstverlening, kun je contact opnemen met onze klantenservice via:

Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen te behandelen. Indien een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, zullen wij je binnen 14 dagen een indicatie geven van wanneer je een uitvoerig antwoord kunt verwachten.

Geschillenbeslechting via WebwinkelKeur

Xendless is aangesloten bij WebwinkelKeur. Mocht je er met onze klantenservice niet uitkomen, dan kun je de klacht ook voorleggen aan WebwinkelKeur via hun klachtenpagina. WebwinkelKeur biedt onafhankelijke bemiddeling bij geschillen.

ODR-platform

Voor klanten binnen de EU biedt de Europese Commissie ook de mogelijkheid om klachten in te dienen via het Online Dispute Resolution (ODR)-platform. Dit platform is speciaal ontworpen om consumenten en bedrijven in de EU te helpen bij het online oplossen van geschillen. Je kunt hier terecht via de volgende link: ODR-platform